пятница, 21 сентября 2012 г.

Бодька та зоопарк. Chashechka

Chashechka Таня

Тема: Бодька та зоопарк)

Формат - 15х15, у вигляді книжечки, з одного боку - історія від першого лиця, з іншого - фото)

Кріплення - кільця.


Чудовий ранок) Мама з татом, як завжди, кудись збираються)))) Хм, а мене візьмуть? Та куди ж дінуться?! Ого, Віка каже, їдемо до зоопарку! А що ж це воно таке?  Побачимо-побачимо.... Такс, їдемо... Щось довго їдемо!!!!!! Мені вже набридло!!!! Хочу пісяти) Знову пісяти!!!! Скільки можна їхати?????? Пити дайте! Ой, пісяти.... Така цікава назва - Київ, хм, а що то таке..... А, які будинки! АААА, скільки машин!!!!! Мама!!!!! Куди мене привезли? Ух, метро - це кльово) Пустіть на ескалатор! Я сам!!!!! ЩЕ!!!!!! Приїхали..... 

Пташечки якісь... курку знаю, качку знаю, а це що за чудо-юдо?


 Мама, тут не тільки пташки! Так, а паркан для чого? Ну, звичайно, щоб повисіти, я ж хлопчик) Я що, просто так маю стояти? Так, треба і ногу туди закинути)

  

АААА, що це тьотя робить????? Я тепер ТИГРЕНЯ!!!!! 
 


Продовження будЕ) 

Не дописавши історію, почала зразу альбомчик робити))))

В ході  роботи виявилось, що формат у мене буде 10х15) По мотивам альбомчиків О. Виноградової 

Робота в мене пішла досить швидко) За 2 вечори зроблено 5 розгорточок) Чомусь зовісм не можу нормально сфотографувати! Аж злість бере))))))) Показую, що намудрила)
(Деякі ляпсуси побачила лише на фото)))))), можливо, дещо ще перероблю)

1. Навіть адресу блогу ще додала, потім стало ліньки)


 

2. Тут вже текс на веллумі

 

3. Літери на об"ємному скотчі

 
Книжечка з тегом)


 
 
4. 


  
5. Тут мені не подобається рука, яка не зрозуміло звідки... Переставити місцями, тодивиться малий тоді не туди..... це я побачила лише на фото)))))))))) ще не придумала, що його далі придумати, гг))))))))))))






26 комментариев:

  1. Початок-прецікавезний))))А тигреня-просто "вне конкуренції"!
    ...я созріваю...вже,вроді вибрала одну з пригод...шкода,зоопарку у нас нема ще в пригодах з малою(((зі старшим, хіба, взяти,але там фотки не цифрові-поки я їх оцифрую....
    думаааааюююю

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую)))) Я теж довго думала) Із старшою кнопою альбомчик є, хоть і маленький, вирішила таки щось і про меньшого зробити)

      Удалить
  2. дуже добре придумала))
    Я як подумаю,скільки альбомів хотілося б зробити...ууу...і як подумаю,що ґаньба мені,почала ж я цими всіма бамажками займатись заради того,щоб альбомчики діітям робити-а ще нема жодного....ууу
    А ти молодчина,що маєш вже- маленький,але ж є!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ГГ, той альбомчик аж! на 4 фоточки))))))
      Нічого, скоро будемо мати кльовенькі альбомчики про малюків)))))

      Удалить
  3. Хи-хи, класс! Очень здорово написано,особенно если с русского читать)))

    ОтветитьУдалить
  4. Хорошеэ начало!
    Вот смотр, девочки, у вас такие классные чёткие фотки, а мои, сняые на убитые телефон, просто жуть! Ни фокуса, ни цвета.
    Ужа задумываюсь, а стоит ли делать альбом с такими фотками.

    ОтветитьУдалить
  5. Сподобалось)) дуже безпосередньо написано, справді по-дитячому)) фотки кльові, ага)
    теж писатиму українською

    ОтветитьУдалить
  6. Дуже класний початок! Тигреня в нас теж таке було;-) буду чекати продовження)

    ОтветитьУдалить
  7. Как весело!!! А тигренок грустный почему то, но жутко обаятельный ! Очень интересно, но мало, хочется продолжения :)))!!!!!

    ОтветитьУдалить
  8. Мне так нравятся альбомы Виноградовой. Я сама хочу сделать в таком же стиле альбомчик. У тебя получается очень милый альбом, насыщенный фотками, информацией, эмоциями.
    А со снимком, где рука, могу посоветовать вырезать малыша и как-то обыграть его позу, например, что он смотрит через ограждение вольера или еще как-то.
    Рада, что хоть кто-то появился со своими страничками :)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо))))) Интересная идея с вірезанием! Обязательно подумаю!
      А вообще, да, затишье....

      Удалить
  9. Кльові розгортки!Я сьогодні розглядала та очей не могла відвести від твого тигренятка)))Дуже гарна задумка та виконання.Подобається журналінг твій.На кальці-взагалі чудово!А детальки..мммм...на першвй-метелики такі кольорові)))

    МОї розгортки від 10-го числа лежать ....поскладане все,придумане....але хвороба малої,потім моя,тепер синочка-не дає мені сісти за роботу(((Я не знаю,коли наздожену.Завтра Наталя дасть нове завдання,а я з попереднім ще не впоралась....

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мои малявки тоже две недели болеют :((Устала жуть,и сил ни на что не хватает...Банальный недосып :((

      Удалить
    2. выздоровления малявочкам!!!
      Пусть все станут здоровенькими)))И мы и вы-и будем творить!!
      Я тож...недосып да ещё и кашляю-душу выворачивает,какое там сесть и творить...

      Удалить
    3. Выздоравливайте все скорее!

      Удалить
    4. Дякую!
      Ой-ой, щось у всіх дітвора розхворілась((( Одужуйте!!!!
      Я якось за завданнями не слідкувала, мене за 2 вечора прорвало) Фотографій роздрукувала багато, хочеться їх всі пристроїти, а не тут було)))))

      Удалить
  10. Танюш,так классно получается!
    Альбомчик миник точно будет :))
    Особенно разворот понравился,где мишка и Бодька к нему ручку тянет...А потом ...оппа...косули :))
    Ты у нас ударник производства!!!Больше всех разворотов сделала :))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ))) Пасиб, Оксанка) Мне с мишкой тоже больше всех нравится) Во какая нескромная) Иа у меня затишье в последние дни, эти сделала и пока сижу) А вообще бумажка очень подходит под нашу темку)

      Удалить
  11. Танюш, здорово! я себе такого же плана альбом планирую, кхм :)
    А с рукой...а продолжение этой фоты есть? может вставить доп листик? с продолжением руки?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ))) Пасиб)
      Ща поищу фоточку! Это ж можно тип книжечку-открывашечку..... хм, пойду думать)

      Удалить
  12. Какой альбом хорошенький! очень нравится, что развороты связанны друг с другом ..вот только крепление какое планируете?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Над креплением подумаем завтра))))))) Может, тоже У Виноградовой подсмотрю))))))
      Сначала хотела на кольца, посмотрим, если не будет никаких больше секретиков-открывашечек, то вероятней всего, таки на кольца отправится)

      Удалить
  13. обалдеть просто,красота какая!

    ОтветитьУдалить
  14. Как же мне нравится!!!!!!!! Крупные фотографии очень эффектно вписала в альбомчик!!!!!Душевно так :))))))!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  15. ого, сколько красоты сразу!)) очень здорово получается! все на месте! и еще мне очень нравится, когда вот так вот фотка на две странички размещается, с переходом. А с рукой.. если она тебя смущает, то конечно, лучше мордашку выразеть, имхо
    но все оч клево!

    ОтветитьУдалить